آمادگی برای آزمون آیلتس با بهترین منابع

آمادگی برای آزمون آیلتس با بهترین منابع

 

زبان اصلی یکی از دروس مهم در آمادگی آزمون آیلتس محسوب می شود و برای کسب نمره بالا در این آزمون مطالعه کتاب هایی در مورد زبان اصلی توصیه می شود. در این مقاله به بررسی کتاب‌هایی می‌پردازیم که به شما کمک می‌کنند در آیلتس سریع‌تر و بهتر شوید

کتاب های گرامر زبان انگلیسی از جمله بهترین کتاب هایی هستند که می توان از آنها برای بهبود مکالمه، نوشتن و خواندن در آیلتس استفاده کرد. این کتاب‌ها شامل درس‌هایی هستند که به شما در درک قواعد گرامری و نحوه اعمال آنها در جملات مختلف کمک می‌کنند و به طور کلی می‌توانند نحوه استفاده از زبان انگلیسی را بهبود بخشند.

کتاب های ترجمه نیز کتاب های مهمی هستند که برای بهبود در آیلتس به شدت توصیه می شوند. این کتاب ها حاوی میلیون ها کلمه، تعاریف، نحوه استفاده از آنها و مثال های کاربردی مرتبط با آن ها می باشد. با مطالعه کتاب می توانید کلمات زیادی به خود اضافه کنید و در نتیجه توانایی استفاده بهتر از کلمات جدید را از طریق ارتباط و نوشتن به دست آورید.

نوشتن نمایشنامه های کوتاه شامل داستان کوتاه، نوشتن از تجربیات شخصی و … در نوشتن کتاب های آموزش مهارت بسیار کمک کننده است. با خواندن کتاب هایی از این دست، مهارت های نوشتاری خود را تقویت کنید و توانایی برقراری گفتگوی مکتوب بین دو نفر را ایجاد کنید. نوشتن در قالب های مختلف از جمله رزومه و پرسشنامه می تواند به شما در بهبود رایتینگ در بخش رایتینگ آیلتس کمک کند.

به طور کلی مطالعه کتاب های زبان اصلی که در بالا ذکر شد می تواند به شما در بهبود مهارت های زبانی و قبولی در آزمون آیلتس کمک کند. لازم به ذکر است که انتخاب کتاب های مناسب و مطالعه با تمرین و تکرار می تواند اموزش زبان انگلیسی اسان  موثرتر و جذاب تر باشد.

آزمون مدل آیلتس

آزمون های تمرینی آیلتس مجموعه ای از آزمون ها و آزمون های تمرینی آیلتس است که به عنوان آزمون های عملی آنلاین ارائه می شود. این آزمون های تمرینی آیلتس توسط بسیاری از موسسات آموزشی و وب سایت ها برای آماده سازی داوطلبان  آموزش زبان انگلیسی فارسی برای آزمون آیلتس ارائه می شود.

در این آزمون‌ها سعی می‌شود مهارت‌های زبان انگلیسی مانند گرامر، واژگان و پاراگراف‌نویسی را به صورت حرفه‌ای در آزمون آیلتس در اختیار داوطلبان قرار دهند. هدف از برگزاری این آزمون افزایش اعتماد به نفس داوطلبان، آشنایی آنها با ساختار آزمون، اصلاح نقاط ضعف و ارتقای مهارت و افزایش نمره در آزمون آیلتس می باشد.

آزمون شبیه سازی آیلتس شامل 5 مرحله مجزا شامل مرحله شنیداری، مرحله ریدینگ، مرحله رایتینگ، فاز گفتاری و مرحله تجدیدنظر آزمون می باشد. هر مرحله از این آزمون ها دارای تعدادی تمرین است که داوطلبان مسئولیت آنها را بر عهده دارند.

اساسا آزمون های شبیه سازی آیلتس ابزار بسیار مهمی برای آماده سازی داوطلبان برای آزمون آیلتس هستند. این آزمون ها با هدف افزایش نمرات آیلتس در گوش دادن، ریدینگ انگلیسی مهارت های نوشتاری و گفتاری را بهبود می بخشد.

گرامر و واژگان آیلتس

در آزمون آیلتس، دو جنبه مهم در ارزیابی زبان آموزان عبارتند از گرامر و واژگان. این دو عنصر در بخش نوشتاری و شفاهی آیلتس بسیار مهم هستند.

این توضیح را با گرامر آیلتس شروع می کنیم. گرامر در آیلتس به معنای ارائه و به کارگیری صحیح قواعد گرامری زبان است. در بخش نوشتاری، ارائه افعال، صفت، قید و حروف اضافه به دقت ارزیابی می شود. در این قسمت عدم توانایی در به کارگیری صحیح قواعد دستوری و عملکردی زبان باعث کسب نمره پایین برای دانش آموز می شود. به همین دلیل بهتر است با انجام فعالیت های مختلف و با استفاده از چند نمونه سوال از آزمون های قبلی، مشکلات موجود را حل کنید تا گرامر را با موفقیت یاد بگیرید.

واژگان یکی دیگر از پایه های رایج برای ارتباط زبان آموزان در آزمون آیلتس آموزش زبان انگلیسی ضروری  است. در این بخش می توانید امتیاز بالایی کسب کنید. این شامل واژگان و استفاده از آنها در بخش های مختلف مانند نوشتن، صحبت کردن، گوش دادن و خواندن است. نداشتن واژگان کافی، استفاده نادرست یا عدم درک معنای واژگان آیلتس می تواند منجر به پاسخ نادرست دانش آموزان و عدم درک آزمون ها شود. بنابراین بهتر است قبل از امتحان روی یادگیری و تثبیت واژگان و کاربردهای مختلف آن تمرکز کنید.

به طور کلی دانستن قواعد گرامر زبان، انواع واژگان و تمرین های آیلتس در بخش رایتینگ و اسپیکینگ به شما کمک می کند تا برای آزمون آیلتس آماده شوید.

مهارت های شنیداری و ریدینگ آیلتس

مهارت های شنیداری و ریدینگ از مهمترین بخش های آزمون آیلتس zabannew  هستند. این بخش ها توانایی شما را در درک متن و بخش های صوتی پوشش داده شده با دقت و سرعت آزمایش می کنند. از آنجایی که بخش لیسنینگ و ریدینگ به صورت مجزا نمره گذاری می شوند، برای کسب نمره بالا در آزمون کلی، نمرات بالا در این دو بخش لازم است.

در قسمت لیسنینگ انواع مختلفی از سوالات وجود دارد که با تمرین و گوش دادن به متون تستی و آموزش از منابع مختلف می توان به خوبی به آنها پاسخ داد. به طور کلی، شما باید روی مواردی مانند گرامر، واژگان، تلفظ و همچنین سطح بالایی از گوش دادن و درک اطلاعات تمرکز کنید.

در مرحله خواندن، از جمله، قواعد دستور زبان، تلفظ، واژگان، تفسیر معنای متون و غیره. دانستن نکات گرامری و واژگان جدید می تواند به کاهش کلمات و قسمت های گیج کننده متون کمک کند. همچنین تمرین مداوم خواندن و تعامل با متون، توانایی تشخیص مفاهیم و درک موقعیت های پیچیده را افزایش می دهد.

به طور کلی، برای موفقیت در بخش لیسنینگ و ریدینگ آیلتس، باید روی تمرین  آموزش زبان انگلیسی مبتدی بزرگسالان تمرکز کرد، از منابع مفید استفاده کرد و به حوزه های مهمی مانند گرامر، واژگان و تفسیر مفاهیم توجه کرد. نکته مهم این است که این تمرینات و تلاش ها نباید فقط در روز امتحان انجام شود، بلکه باید روزانه و مستمر باشد. اگر تمرین کنید می توانید در بخش لیسنینگ و ریدینگ آزمون آیلتس امتیاز خوبی کسب کنید.

نمونه سوالات آیلتس

توضیح استدلال نمونه سوالات آیلتس شماره 1 صفحه 367 به شرح زیر است:

نمونه سوالات آیلتس مبحث شماره 1 مربوط به سوالات مطرح شده در قسمت ششم (قسمت مصاحبه) آزمون آیلتس می باشد و معمولا این قسمت شامل سوالات اولیه مصاحبه بیشتر جهت آشنایی با متقاضی می باشد. خب، به هر حال سوالات مطرح شده در این قسمت نیز بسیار مهم است و در تعیین نمره کلی آزمون تاثیر می گذارد.

این سوالات می تواند از دانش آموزان پایین تا متوسط ​​باشد و نسبت به دانش آموزی که تلاش می کند به سوالات ساده و متداول پاسخ دهد، اعتماد بیشتری از متقاضی کسب کند.

این سوال ممکن است سوالاتی در مورد زندگی و کار، تحصیل  آموزش زبان انگلیسی گام به گام و مسافرت، خانواده و دوستان و غیره از دانش آموز بپرسد تا مصاحبه کننده بتواند اطمینان حاصل کند که دانش آموز توانایی بحث در مورد موضوعات مختلف را دارد. علاوه بر این، با طرح سوالاتی در مورد رابطه زندگی و فرهنگ، برای محک زدن توانایی زبان آموز برای پذیرش در جامعه جدید، او را ملزم به مواجهه با موقعیت های جدید و مشکلات فرهنگی مختلف می کند.

اگر می خواهید در آزمون آیلتس شرکت کنید، باید با سوالات متداول این بخش آشنا شوید و پاسخ های خود را تمرین کنید. توجه به این نکته ضروری است که صرف نظر از نوع سوالی که از شما پرسیده می شود، باید سعی کنید با استفاده از واژگان مناسب و دانش کافی در پاسخ ها، پاسخ های خود را واضح و کامل ارائه دهید.

راهنمای استراتژی آیلتس

آیلتس یکی از آزمون های زبان انگلیسی است که توسط بیش از 1000 دانشگاه و سازمان در سراسر جهان پذیرفته شده است. در آزمون آیلتس، شما باید به چهار بخش اصلی شامل شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن پاسخ دهید برای آمادگی خوب برای امتحان باید استراتژی های مختلفی اتخاذ شود

یکی از نکات اساسی برای آیلتس شنیدن و خواندن است. برای این دو مهارت مهم ترین استراتژی تمرین و یادگیری است. با گوش دادن به معلمان آیلتس، پادکست ها، ویدیوها و موسیقی می توانید مهارت های شنیداری خود را بهبود ببخشید. همچنین مطالب مطالعه مرتبط با آزمون آیلتس مانند نمونه سوالات می تواند به شما در آمادگی برای آزمون کمک کند.

همچنین برای نوشتن باید روی استفاده از کلمات و عبارات مناسب و احتمالاً مهارت های گرامر خود تمرکز کنید. استفاده از نرم افزار فرهنگ لغت و گرامر می تواند در این زمینه به شما کمک کند. ضمناً توصیه می‌شود انتهای هر پاراگراف خلاصه و توضیح داده شود و مطالب ارائه شده در پاراگراف قبل خلاصه شود.

آخرین قسمت آزمون آیلتس مکالمه است که می تواند برای بسیاری از شرکت کنندگان مشکل ایجاد کند. برای بهبود مهارت های گفتاری خود، بهتر است با دوستان یا معلمان انگلیسی خود صحبت کنید. همچنین تمرین عبارات کلیدی و تجزیه و تحلیل سوالات به شما کمک می کند تا در امتحان به خوبی عمل کنید.

به طور کلی برای آیلتس تمرین و آشنایی با استراتژی های مختلف بسیار مهم است. برای تهیه باید از منابع مختلفی از جمله نمونه سوالات تمرینی، دوره های آیلتس و کتاب های درسی استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *